tiistai 20. elokuuta 2013

PLASTIC RAINBOW























Kuten joku fiksu saattaakin jo kuvista (joiden laatu on jotain niin... kakkaa? D:) päätellä, niin "kustomoin" Rillaa naamaa hieman, jos tässä tapauksessa edes kustomoinnista voi puhua, sillä tummensin kulmia, lisäsin pisamia(olen addiktoitunut pisamiin♥) ja tummensin nassun väriä hieman. Ja kuten näkyy niin varsinaisista termeistäkään mulla ei ole mitään hajua, sillä ainoat kustomointiin liittyvät tietoni koostuvat siitä, mitä välineitä saa käyttää ja mitä ei. :D Ite olen kuitenkin ihan tyytyväinen Rilluskaan, pieniä muutoksia ehkä vielä teen, mutta muuten.

Ainiin ja olihan mulla muutakin asiaa, nimittäin tänne on tulossa uusi tyttönen, jonka malli saa jäädä teille vielä toistaiseksi arvoitukseksi. >:D Sen verran paljastan, että teen tilauksen Plasticpopista sekä tämä neitokainen julkaistiin tänä vuonna, ja heti kun kyseisen julkaisun ekat kuvat ilmestyivät, olin aivan myyty. :'3

2 kommenttia:

  1. Oii,jännää nähä mikä nukke sulle on tulossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hauska kuulla etten ole ainut joka jännittää (&tietty odottaa) tyttösen saapumista. :D

      Poista