sunnuntai 1. syyskuuta 2013

KESÄYÖ~♥






























Tämmöinen shootti tällä kertaa. Mitäs piditte? Itse olen suhteellisen tyytyväinen ja toivon, että se ihanan kesäinen, kaunis ja ehkä jollain tapaa romanttinenkin tunnelma, mikä vallitsi kuvienottohetkellä vajaa kuukausi sitten, välittyy kuviin. :3

Onko kellään muuten minkäänlaisia toiveita seuraaviin postauksiin, kun tähän mennessä on tullut aika perushootteja? Mitään giveä tai kuvatarinaa en ole väsäämässä, mutta muuten? nwn

Mitäs muuta..? Niin, kiitos tositosi paljon kaikista viime postaukseen tulleista kommenteista, niiden jälkeen oli ihanaa ruveta väsäämään seuraavaa (eli tätä) postausta.♥ Niin ja tulevasta tytöstä taas sen verran uutisia, että maksun kanssa on ollut vähän ongelmia, mutta eiköhän se pian selkiydy. ^w^

15 kommenttia:

  1. Tosi nättejä kuvia oot jälleen napsinu !!! ::) ♥ mulle ainakin välittyi tunnelma hyvin :3 ootko muuten muokannut noita kuvia, millä ohjelmalla mahdollisesti? ;) hei ja mulla on postausideoita sulle :3 olis tosi kiva saada oikein kunnon esittely postaus sun nukeista!!!! Mä ihan tosissani toivon sellasta!!!! o w o ~ siis se vois olla vähän kuvatarinan tyylistä, nuket vois vaikka ite kertoo jotain itsestään. Onko ne siskoja? Mistä ne tykkää? MILLAISIA ne oikeesti on? Mun mielestä sulla on oikein kauniita nukkeja ja haluaisin oppia tuntemaan ne paremmin (: se olis tosi kiva n________________n saatan itsekkin tehdä vähän samantyylisen postauksen, koska on uusi blogi (: haluaisitko muuten liittyä lukijaksi sinne? ::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, kiitos ihanasta kommentista!~♥ :'3 Niin ja ideoista myös, yritän toteutella niitä parhaani mukaan ja siitä tulee varmasti hauskaa (ainakin mulle >:D). ^w^ Haha, luulin jo liittyneenä sun blogiin, mutta muistini nyt ei tunnetusti ole ihan parhaita...^^' Mutta jokatapauksessa, tulen käymään sielläpäin, koska rakastuin sun blogiisi viime käynnillä. nwn -->
      Ainiin ja muokkasin tosiaankin kaikki tämän shootin kuvat Picmonkeyllä, kun en vielä ole ehtinyt opettelemaan Gimpin käyttöä. :D

      Poista
  2. Kuvat oli ihaniaa!♥ Tykkäsin tosi paljon ekasta ja tokasta. Kuvissa oli aivan ihana valo♥♥♥











    VastaaPoista
  3. Wau, sulla on aivan ihana blogi ja tyksin tosta taustasta! ♥ Tosi ihania kuvia noi kaikki <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, pakko myöntää, että oon itekkin aika lailla rakastunut tohon taustaan...~♥ :D

      Poista
  4. Oih, vähänkö ihana blogi ja tykkään täst ulkoasust, tää on kivan pirtee ja saa hymyn huulille c: Ja aww sun nukke<3 Se on jotai niin sulosta ja ihanaa, voi miks mä oon kaikille kateellinen ;-;
    Mut postaa pian c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos ihan älyttömästi, et arvaakkaan kuinka piristit päivääni.♥ nwn Voit olla varma, että seuraavan postauksen ilmestymiseen ei mene kauaakaan aikaa, sillä olen tällä hetkellä täysillä innostunut nukkeilusta&bloggaamisesta ja uskon (sekä toivon) että innostus myös kestää. :3

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Toivottavasti tuli hyviä muistoja mieleen. :D

      Poista
  6. awww Ihana blogi pakko liittyy! Tooosi kivoja kuvia. Eka kerta kun löyän toisen Cecilia-nimisen nuken.



    Kurkkaisitko?
    nukenluurannikko.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos tositosi paljon, sullakin on ihana blogi! :3 Itse olen muistaakseni joskus Pullipsuomessa törmännyt toiseen Ceciliaan, mutta siitäkin on jo aikaa...^w^'

      Poista
  7. voi kiitos lukijasta! ♥
    Nää nuket on niiiiin kauniita.. ei voi kun huokailla ja hymyillä :3

    VastaaPoista