sunnuntai 28. syyskuuta 2014

TAUON LOPPU JA SYYSRAKKAUTTA









tauko loppuikin tällä kertaa aika lyhyeen, mutta parempi niin. mun nukkeinnostus tosiaan kasvoi liian suureksi, oli pakko päästä jakamaan kuvia jonnekkin, sen sijaan että jättäisin ne pölyttymään tietokoneen syöverihin (niinkuin yleensä teen :D).
 oon tässä tauon aikana tehnyt lähes kaikkea mitä edellisessä postauksessa suunnittelinkin; uusia vaatteita on syntynyt (kuvassa näkyvä villatakki omaa käsialaa) sekä myös ostoksia on tehty (sukkahousut etsystä) ja kuten näkyy, Ceccu on kokenut "pienimuotoisen" muodonmuutoksen ja muuttunut naiivin näköisestä teinitytöstä boheemiksi nuoreksi naiseksi. itte olen muutokseen tosi tyytyväinen ja se sujui kerrankin aika pienellä rahalla. peruukki on siis Cecilian ensimmäinen ostoperukki ikinä (muistaakseni 3 vuotta vanha, huhhuh miten aika kuluu) ja chipit olen joskus about puoli vuotta sitten ostanut Mollamaniasta.

sitten loppuun vielä semmoinen uutinen, että viikon päästä lauantaina lähdetään viikoksi Kreetalle, eli seuraava postaus tulee todennäkäisesti sisältämään matkakuvia. :3 en oo vielä varma ketkä tytöistä tulevat mukaan  - päätös tulee olemaan vaikea - mutta ehdotuksia saa esittää. max. 2 tyttöä siis otan mukaan.

8 kommenttia:

  1. Oii ihania kuvia♥ näytti kivalta blogilta niin liityin lukijaks :)
    a-brilliant-day.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Cashimir, ihanaa jos pidit. :'3

      Poista
  2. Oiii Kreetalle lähtö kuulostaa kivalta! :--) Ota Cecilia ainakin mukaan :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kuulostaahan se, toivotaan että kuvausilmat olisivat suotuisia, niin blogiinkin tulisi uutta sisältöä. c: Voisinhan minä tuon ottaakin, oon itekkin jo vakavasti harkinnut Ceccua niin sun kommentti vahvisti asian juuri sopivasti. :D

      Poista
  3. Oi, syksy välittyi ihanasti ♥

    VastaaPoista