keskiviikko 25. helmikuuta 2015

KESÄMUISTOJA





Oli ihan pakko laittaa kesämuistoja kehiin, kahdestakin syystä: 1) mulla on ihan järjetön kevään- & kesänodotus päällä, voi kumpa pääsisi jo tuosta loskasta ja räntäsateesta eroon... 2) mulla ei yksinkertaisesti ole enää mitään uudempia julkaisemattomia kuvia, hehheh, laiska kuvamaan? minäkö?
 No, ei tälläinen vaihtelu ainakaan mua haittaa, ihanaa fiilistellä viime kesää, kesää yleensäkin, haaveilla, suunnitella tulevaa ja pikkuinen Rillakin pääsee pitkästä aikaa tänne blogin puolelle. Mua kieltämättä hävettää hieman tämä Rillan vähäinen edustus, helppohan siitä on syyttää löysää obitsua, vaatepulaa [meinasin kirjottaa krapulaa - oiskohan jo nukkumaanmenoaika..?], mutta eiköhän se perimmäisin syy taida kuitenkin löytyä kuvaajasta itsestään.
 Pitää vain ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä tyttösen kanssa "maastoon", mä nimittäin oikeasti nautin Rillan kuvaamisesta, se on jotain niin erilaista kuin isompien nukkejen.

 Ei mulla oikeastaan sitten muuta, kiitos hurjasti kaikista ihanista kommenteista, joita ootte viime postauksiin laitellut! Kliseistä mutta totta - ilman teitä ei olis tätä blogiakaan, löööv juu.♥



 Niin ja... olihan mulla vielä semmosta, että oon tässä pikkuisen miettinyt, oisko 80 lukijan kohdalla giwe awayn paikka? sanookahan mitä ootte mieltä?


12 kommenttia:

  1. Ohh, ihana Rilla1 <3 Ja give olisi tosi hyvä ajatus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista ja kannatuksesta! :D ♥

      Poista
  2. Rilla on söpöstys, noi kasvot on niin suloiset ! <3

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia :3 En malta odottaa kesää <3 Kesä on ehdottomasti vuoden parasta aikaa kun on pitkiä valoisia päiviä ja saa nukkua ja valvoa pitkään sekä tietysti uida ja ottaa aurinkoa ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.♥ Niimpä, tällä hetkellä etenkin sitä valoisuutta ja lämpöä kaipaa hurjasti. :>

      Poista
  4. Onpa suloinen Rilla!
    -Voiko muuten little pullipille vaihtaa myös chipit??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :'3 Nyt kyllä täytyy myöntää etten ole ihan varma, hyvä kysymys. Mulla ei ole tarvetta siihen ollut niin ei ole tullut kokeiltua, mutta jotenkin mulla on semmoinen mielikuva että oisin jossain littlen chippejä nähnyt myynnissä. Kannattaa siis googletella tai kysyä joltain viisaammalta. c:

      Poista