sunnuntai 1. helmikuuta 2015

MUT JOS HUUDAT KOVEMPAA, SAAT ÄÄNES KUULUMAAN






Siinä se nyt on, mun viides kaunotar.♥ Nimikin tällä neidillä on, Kastanja. Joka kerta tuo nimen valitseminen on yhtä vaikeaa, siitä lisää tuossa vähän alempana.
 Peruukki ja keho saapuivat viime viikon lopulla, kasattiin tyttö + suoritin silmien vaihdon [oi kyllä, ne ovat ruskeat, eivät suinkaan punaiset - toisin kuin kuvat antavat olettaa] toissapäivänä isän kanssa ja mulla oli tarkoitus mennä jo eilen kuvailemaan, mutta en sitten ehtinytkään.
 Tänään päivällä suoritin ensin ulkokuvauksia, mutta koska lumisade ei ollut ihan se juttu mitä tähän shoottiin hain, siirryimme Kastanjan kanssa melko pian sisätiloihin.
 Oon totisesti tyytyväinen - ei, enemmänkin kuin tyytyväinen - tyttöseeni. Mun silmissä tämä on jo pelkästään meikkiensä puolesta huikean kaunis ja juuri sellainen nukke josta olen jo pitkään haaveillut.

Joo, siitä thö nimiopeeratiosta. Oon koko viikonlopun ajan pähkäillyt nimivaihtoehtojen kanssa ja tossa noin viisi minuuttia ennen tän postauksen kirjoittamista tein lopullisen valinnan kahden pisimmälle selviytyneen vaihtoehdon väliltä. Kastanja, emmä edes tiiä mistä se mieleen juolahti, mutta se vaan tuntui oikeemmalta kuin toinen vaihtoehto Frida. Lisäksi oli kiva saada viimeinkin jollekin tytöistä suomenkielinen nimi ja luontonimistä oon aina tykännyt hulluna.
 Turha kai sitä on sen enempää selitellä, palautetta saa kyllä vapaasti laitella. c:


Tuossa tosiaan nuo kaikki vaihtoehdot, ympyröidyt olivat niitä joihin päädyin siinä vaiheessa kun näin tytön kokonaisena [hurjaa :D], Frida ja Kastanja olivat tosiaan kaksi mun mielestä parasta vaihtoehtoa ja Kastanja se lopullisimmista lopullisin. Päätöstä ei valitettavasti kuvasta näy, sillä en ollut tuossa vaiheessa vielä itsekään varma siitä.

Ps. Turha kai edes mainita että mun nukkeiluinto on huipussaan :'D

Ps2. Otsikko Haloo Helsingin biisistä jota oon kuunnellut aivan liikaa kahden viime vuorokauden aikana.♥

20 kommenttia:

  1. Tosi nättejä kuvia, näissä oli ihana tunnelma ♥ Kastanja on oikea kaunotar *3*

    VastaaPoista
  2. Oi, ihana Kastanja ! ♥ + Haloo Helsinki on hyvä bändi :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :3 Ja niin on, kiva että täältä löytyy muitakin heidän musiikistaan pitäviä. c:

      Poista
  3. Kastanja on ihan ybersöpö!!♥♥♥

    VastaaPoista
  4. Oi ihana Kastanja, ja nimi on just tosi hyvä! :3♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Jonsku, mahtavaa että tykkäät nimestä.♥ :>

      Poista
  5. Niin ihanainen Kastanja :3 Nimi sopii todella hyvin ja se on erikoinen hyvällä tavalla :) Kuvat olivat upeita ja laadukkaita, oma lempparini taisi olla tuo ensimmäinen ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos ihanasta kommentista Diamond.♥

      Poista
  6. Ihana nimi *-* Hirmu nätti neitonen ja kuvat ovat kauniita ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Jepa, hienoa jos tykkäsit. :'3

      Poista
  7. Kastanja, ihanan omaperäinen nimi <3 en ole ennen sellaista muilla nukkeilijoilla huomannut. tästä sun tytöstä tuli kyllä aikamoinen kaunotar noilla chipeillä ja peruukilla, mä tykkään ainakin tosi paljon !! mulle itse asiassa nyt tulee mieleen tästä neidin ulkomuodosta jotenkin Kastanja, punaiset huulet ja hiukset, sekä ruskeat silmät.

    Mutta hyvä kuulla että hän on juuri sellainen nukke josta olet unelmoinut (੭ˊ͈ ꒵ˋ͈)੭̸* lemppari kuva noista taitaa olla toi ensimäinen, koska rakastuin juuri silloin ensisilmäyksellä siun tyttöösi hehe XD <3

    + taisit varmaan lahjoittaa sitä nukkeiluinnostusta koska mäkin päädyin menemään kuvaamaan äsken :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää, kiitoskiitos Moottinen.♥ Upeaa saada tälläistä palautetta ihmiseltä jonka nukkeilua on pitkään seurannut ja ihaillut. :'> Muttajoo, ihanaa jos innostus tarttui, kiitos vielä kerran kommentista. :3

      Poista
  8. Ihana neiti, ja jotenkin omaperäinen *-* Neidin peruukki, faceup ja chipit sopivat ihanasti yhteen ja tytöllä on suloinen nimi :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos, kiva jos mun peruukki-, yms. valinnat miellyttävät, sillä tilausta tehdessä olin kamalan epävarma.♥ :D

      Poista
  9. Kastanja sopii kyllä neitoselle todella hyvin nimeksi, mukavan erilainen tuollainen suomenkielinen nimi :3. Ja hyvin kaunis neitokainenhan siitä tulikin *^*. Nuo silmät näyttää ihannan kimaltelevilta♥.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.♥ Joo, kiinnitin kanssa ite huomiota noihin silmiin; muutamissa kuvissa kimaltelevat vähän turhankin kanssa; mutta ehkä se [toivottavasti] myös sopiikin tietyllä tapaa tunnelmaan. c:

      Poista
  10. Ihana nukke. ♥

    pullipz-fantasy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon.♥ Heh, samaa mieltä kyllä olen. :D

      Poista