maanantai 6. huhtikuuta 2015

ILLASSA ON LUPAUS KESÄSTÄ





























Heti ekaksi, iso iso kiitos kaikille 80 lukijalle, järjestän giwe awayn todennäköisesti tämän viikon sisällä.
 Sitten pahoittelut hiljaiselosta, kamalasti olisi tehnyt mieli postata, mutta kuvausinto oli kadoksissa.Tai ehkä se oli vaan laiskuutta.
 Lisäksi vielä semmoinen ilmoitusasia, että vaihdoin about viikko sitten nimimerkkini Auroraksi. Missuun [joka on toiminut mulla nickinä viimeset viis vuotta, eli mun virtuaalihoitola -harrastuksesta lähtien] mä olin kyllästynyt jo aikoja sitten, mutta sopivaa vaihtoehtoa ei meinannut löytyä millään.
 Viime aikoina mä oon tykästynyt hurjasti mun kolmanteen nimeen, Auroraan, ja kelasin yhtenä päivänä 'että miksei se nimimerkistä kävisi'.

Kuvat Malinista ovat tältä päivältä. Aamupäivästä paistoi aurinkokin, mutta tytön vaatettamisessa kesti sen verran, etten keväisiä aurinkokuvia kerennyt napsia. Olin jo päättänyt siirtää kuvaukset seuraavaan aurinkoiseen päivään -mikä kyllä keljutti, sillä mulla oli just täydellinen kuvausfiilis. Seittemän aikoihin illalla käväisin pihalla happihyppelyllä ja tajusin siellä olevan valon sopivan just passelisti kuvaamiseen. Lopputulosta voitte ihailla yläpuolella.

Ja otsikkohan on SMG :n "Lupaus Kesästä" -biisistä. Love it.

14 kommenttia:

  1. Kiva kun postasit ja ihania kuvia, iltaisin saa ihania hämykuvia. :'D Tytölläsi on ihanat vaatteet ja peruukki sulautuu kivasti tuonne taustaan. Eka kuva mielestäni paras!
    Giveä odotellessa. :3

    small-sweet-world.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! ♥ Niimpä, itekin tykkään kamalasti iltakuvista, niissä on taikaa.

      Poista
  2. Mä olen alkanut mieltymään tähän malliin :'3. Malin on todella söötti ja kuvaset on ihanaisia ja otsikkokin sopii mielestäni kivasti näihin kuvasiin ;3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos. c: Hih, hauska kuulla että pidät Malinista.♥

      Poista
  3. ...oh, kolmasnimikaima!
    Hirmu söpöjä kuvia ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Woo, ootkin mun ensimmäinen Thö Kolmasnimikaima! :'D Mutta kiitos.♥

      Poista
  4. Aivan upeita kuvia oot osannut ottaa, tykkäsin. (; ♥

    VastaaPoista
  5. Kauniita kuvia, tuo hämärä värimaailma on kertakaikkiaan ihana. ♥

    VastaaPoista
  6. Sun tyttösi vaatteet näyttää niin suloisilta, tollaset pastellisöpöykset <3 Malinille kyllä sopii tollaset suloiset vaatteet, kun tää sun tyttö itsekkin on niin suloisen näköinen. Rakastuin erityisesti noihin kuviin jossa tän tytön hiukset menee tolleen rennosti sivulle, se näyttää jotenkin tosi luonolliselta ja mulle tulee mieleen jotenkin tosta luonollisuudesta sekä näiden kuvien tummasta, mutta jotenkin silti lämpimästä sävystä kesäilta :-)

    Munkin tekisi mieli vaihtaa joskus mun nimeä täällä, mutta kaikki on jo varmaan tottunut tähän Moottiseen niin köh (se mistä moottinen sitten tulee niin se on ihan oma juttunsa) Postailethan kuitenkin niin pian kun taas kerkeät <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana.♥ Joo mäkin tykkäsin tuosta asukokonaisuudesta, hauskaa vetää välillä pastelliöverit. :'D Olipas kauniisti sanottu, kiitos, noitten hiuksien laskeutumistesta saa kyllä kiittää ainoastaan mun isää joka sen sai parturoitua tuollaiseksi nätisti asettuvaksi. :3

      Haha, oonkin monesti miettinyt mistä sun nicki tulee, olisi jännää kuulla sen tarina joskus. :D Kyllähän siihen aika vahvasti on tottunut, vielä kun noin massasta erottuva nimimerkki kyseessä, mutta kyllä tietysti uudenkin oppii tunnistamaan yllättävän nopeasti. c:

      Poista