perjantai 21. elokuuta 2015

PÄIVÄNSÄDE







Hullua, miten pitkä aika viimeisimmästä postauksesta taas onkaan. Tai, nyt kun mä lasken, vaan 11 päivää. Eihän se edes ole paljoa, tässä on vaan tapahtunut niin järjettömästi kaikkea, että voisi luulla noistakin kuvaushetkistä olevan ikuisuuden.

 Nukkerintamalla sitä vastoin ei ole tapahtunut juurikaan mitään. Vaateideoita löytyisi, materiaaleja myös, kuvausieoita ei just nyt niinkään ja aikaa, sitä kaikista vähiten. Kyllä tää arki tästä varmasti lähiaikoina tasaantuu, lukion aloittaminen vaan vei kummasti niin voimia kuin vapaa-aikaakin.


Ei mulla oikeastaan muuta, kertookaa mitä tykkäsitte kuvista? Tällä kertaa vuorossa olivat mulle aika epätyypilliset ns. "lavastetut kuvaukset"/studiokuvaukset/miksi niitä nyt kukin haluaa kutsua. Yleensähän mulla on tapana vaan kävellä nuken ja kameran kanssa pihalle ja katsoa mitä tapahtuu. Malinista on onneksi moneksi ja itse olen ainakin ihan tyytyväinen. (:

9 kommenttia:

  1. Söpöjä kuvia Malinista!


    http://hirvioidentalo.blogspot.fi/ <-- uusi postaus

    VastaaPoista
  2. Malin on niin ihana <3 rakastuin heti noiden kuvien värikontrasteihin. Sininen ja sitten tuo Malinin keltavaaleisuus luo upean yhdistelmän ! Ja munkin olisi varmaan aika joskus tehdä tuollaisia "lavastettuja kuvauksia" kun yleensä pistän nuken vaan seinää vasten seisomaan ja no..siinä se sitten onkin :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos Moottinen. ♥ Hei mulla on ihan sama ongelma, turhan usein sitä päästää itsensä tietyllä tapaa liian helpolla ja turvautuu niihin vanhoihin konsteihin. :D

      Poista
  3. Upeita kuvia! kaikki kuvat on aivan ihania, ja Malin on hirmu söpö <3

    VastaaPoista
  4. Nättejä kuvia taas, Malin pääsee hyvin esille yksinkertaista taustaa vasten. ^___^

    VastaaPoista